Alianţa Animale de companie la birou
Te ajutăm să creezi un birou prietenos cu animalele de companie.
Dacă doreşti să începi programul „Animale de companie la birou” în compania ta şi poate chiar să intri în alianţa „Animale de companie la birou”, vom fi încântaţi să te ajutăm.
Birourile noastre prietenoase cu animalele de companie din Europa diferă în ceea ce priveşte dimensiunea, numărul de angajaţi, arhitectura şi cultura de lucru. Acest lucru ne oferă expertiza de care avem nevoie pentru a implementa programul „Animale de companie la birou” în medii foarte diferite.
Pur şi simplu trimite-ne un e-mail la pawallianceuk@purina.nestle.com.
Te rugăm să precizezi numele, dimensiunea şi locaţia companiei, precum şi funcţia ta – ne va ajuta să revenim cu răspuns şi asistenţă personalizate.
Ce este alianţa „Animale de companie la birou”?
Alianţa „Animale de companie la birou”, creată de Nestlé Purina, este o alianţă voluntară, nonprofit a companiilor care au fuzionat pentru a facilita deţinerea unui animal de companie, prin acceptarea câinilor în birourile sale. Membrii noştri recunosc faptul că animalele de companie au un impact extrem de benefic asupra sănătăţii şi a bunăstării noastre şi oferă un exemplu altor business-uri cu privire la cât de valoros poate fi un loc de muncă prietenos cu animalele de companie.
Avantajele intrării în alianţa „Animale de companie la birou”
Membrii alianţei „Animale de companie la birou” obţin acces unic la informaţii şi asistenţă din partea experţilor Nestlé Purina „Animale de companie la birou”, pentru implementarea programului în birourile lor. Acest lucru poate include, printre altele, ajutor cu organizarea unei zi de probă, adaptarea locaţiilor pentru a fi prietenoase cu animalele de companie, sesiuni de întrebări şi răspunsuri.
Cine poate deveni membru?
Orice companie poate aplica gratuit pentru a deveni membru al alianţei „Animale de companie la birou”, atât timp cât aceasta îşi ia angajamentul de a permite accesul câinilor în birourile sale.